Zwroty / wymiany / reklamacje

Wymiana towaru.

By wymienić towar na inny skorzystaj z możliwości zwrotu, równocześnie składając oraz opłacając nowe zamówienie. Przyspieszy to realizację wymiany, a także zagwarantuje rezerwację towaru tak, by nikt go nie wykupił, zanim dotrze do nas Twoja paczka. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o zwrocie.

Zwrot towaru.

1. Zgodnie z obowiązującym prawem masz 14 dni od odebrania towaru na jego zwrot bez podania przyczyny gdy towar nie spełnia Twoich oczekiwań.
Pobierz formularz zwrotu dostępny tutaj/Formularz zwrotu. Wydrukuj go i wypełnij lub wypełnij na komputerze.
2. Przygotuj paczkę. Włóż do niej zwracany towar wraz ze wszystkimi dodatkami / gratisami itd.

Pamiętaj że karton butów nie stawowi wierzchniego opakowania paczki. Nie naklejaj na niego bezpośrednio etykiet adresowych, taśm pakowych. Należy w tym celu użyć dodatkowego kartonu lub folii stretch / foliopaka. 

Do paczki włóż oryginał formularza zwrotu a na nasz adres mailowy zakupy@7thavenue.pl prześlij skan / zdjęcie formularza.

3. Zaklej dobrze paczkę i wyślij dowolnym kurierem na poniższy adres. Ważne aby nie wysłać paczki za pobraniem oraz do punktów odbioru. Nie zostaną wówczas odebrane.

Adres zwrotu:
RaPi Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Kosocicka 90B
30-694 Kraków
Tel: 791 786 195
4. Po otrzymaniu zwrotu i bez przyczyn uniemożliwiających zwrot (zwracany towar uszkodzony / z wyraźnymi śladami użytkowania, zwrot niekompletny itp.)
pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o zwrocie.

Reklamacje

Reklamowany towar posiadający wadę lub niezgodny z zamówieniem należy odesłać wraz z wypełnionym formularzem reklamacji lub, jeśli wada nie wymaga wysyłki towaru, przesłanie zdjęcia wady wraz z jej opisem na zakupy@7thavenue.pl. Wstępną decyzję dostaniesz na adres mailowy.
W przypadku odsyłania we własnym zakresie, przesyłkę należy kierować na adres:RaPi Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Kosocicka 90B
30-694 Kraków
Tel: 791 786 195

Formularz reklamacji dostępny jest tutaj / Formularz reklamacji
Jeśli nie posiadają Państwo drukarki można dołączyć odręcznie wypisany formularz podając w nim:
nr zamówienia ze sklepu
imię, nazwisko oraz nr telefonu kontaktowego
pełny adres do wysyłki zwrotnej
nr konta i dane do przelewu klienta
przyczynę reklamacji lub opis wady
TOWAR ODSYŁANY NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY UCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU
Pieniądze zwracamy na konto bankowe Klienta.
Po odbiorze przesyłki z wyżej wymienionymi załącznikami reklamacja zostanie rozpatrzona do 14 dni i zostaną Państwo powiadomieni o jej wyniku.
Jeśli będą jakiekolwiek problemy, po odbiorze przesyłki skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.
Wysyłka towaru do klienta odbywa się za pośrednictwem przewoźnika, który został pierwotnie wybrany podczas składania zamówienia.
Aby uzyskać informacje na temat reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi mailowo na adres email: zakupy@7thavenue.pl.

Reklamacje na towar niezgodny z zamówieniem, uszkodzony lub wadliwy.
Skontaktuj się z nami mailowo – zakupy@7thavenue.pl
Opisz problem.
Jeśli reklamacja zostanie uznana otrzymasz szczegóły bezpłatnego zwrotu produktu.

DARMOWA DOSTAWA ZA POBRANIEM
2-3 DNI

This will close in 23 seconds

Presets Color

Primary
Secondary